środa, 29 stycznia 2014

Sleek Oh so special dziennie


Czyli absolutny nudziak wykonany paletką Sleeka. Krążąc po internecie wiem, że paletkami Sleeka można wyczarować cuda, jednak ja coraz bardziej się do nich zrażam :/ osypują się, potrafią ginąć w czasie rozcierania a niektóre kolory na powiece wyglądają tak samo.
Może gdybym poddawała zdjęcie obróbce graficznej większej niż jedynie przycięcie coś bardziej byłoby widać, jednak ani nie dysponuje sprzętem ani umiejętnościami ani nawet nie chcę, bo wydaje mi się to oszukiwaniem :P
Wracając do tematu nudziakowy makijaż wykonany oss w zasadzie dwoma cieniami: gateau i celebrate.






3 komentarze:

  1. Uwielbiam taką kolorystykę jednak paleta sleek jeszcze mnie nie skusiła na tyle aby ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie skusiły po tych wszystkich zachwytach. Jedynie o VR mogę powiedzieć, że jest genialna co do oss i an raczej mam mieszane uczucia, chociaż to nic po rozczarowaniu Naked 2 :P

      Usuń
  2. fajny dzienniaczek,lubie zloto w dziennym makijazu :)

    OdpowiedzUsuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)